Vårstädning

Idag började jag vårstädningen, klockan 8 imorse för att vara exakt. Å sedan dess har jag varit igång! Jobbigt som attans men rent & fräscht blev det ialf :) Bara övervåningen kvar. Hann även gå en kort promenad med Benjamin å Daisy. Vi har bytt ut liggdelen i vagnen till sittdelen och han verkade trivas! På tal om annat så har jag fått ont i ena knäet när jag varit ute och sprungit, tror nog jag behöver riktigt rejäla spring skor. Har tittat runt lite men är så osäker på vad som är bra, vill helst inte lägga massor med pengar på ett par skor som sen inte är bra! Nåväl nu ska jag ta och titta mitt inspelade avsnitt av Svenska hollywood fruar & varva ner! :)


Visst är det härligt med sol & värme? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0