Måndag kväll

Har precis lagt gossen för natten och nu sitter jag o väntar på alla mina kvällen program börjar, Familjen annorlunda & Svenska hollywood fruar :) Idag har vi haft en till fin fin dag . . tog en promenad med benjamin o daisy vid lunch tid och kring 2 for jag och bonus ut på en spring runda. Idag orkade vi ända till seskarö korsningen :) Märker att bara efter några ggr så har jag redan fått bättre kondition . . och även om det är jobbigt ibland men i slutändan så är det värt det & så är det riktigt skönt också! Måste bara köpa mig ett par bättre jogging skor, dom billiga jag har nu är inge bra alls. På tal om annat så har jag beställt ett silver schampo från Bangerhead.se så jag får bort lite gula toner i håret. Har ju gjort slingor nu två ggr och det har ju blivit betydligt ljusare men ännu är det inte blont ;) Funderar om jag kanske nästa gång skulle köra med blondering i stället , får ta en funderare på det!  Nåväl nu ska jag ta o ringa älskling o sen gå upp ¨å tita tv.

GodNatt . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0