Benjamin 6 månader

Det var länge sen jag skrev sist så nu börjar det vara dags för en update! :) I veckan blev Benjamin 6 månader, herreminge vad tiden flyger . . det var ju alldeles nyss han var en liten mini bebis! Det har hunnit hända mycket med han utveckling under dom 6 månaderna som gått . . . Han har bland annat lärt sig att :

Åla bakåt, framåt kommer han inte ännu :) & svänga kan han också. Han har även fått en gåstol för drygt 2 veckor sen som han sakta men säkert börjar lära sig hur den funkar. Tycker vovvarna är grymt roliga & tittar och skrattar åt dom flera gånger om dagen. Har börjat äta mera mat, fruktpure på morgonen, mat dagtid & gröt på kvällen & såklart modersmjölksersättning däremellan. Har även börjat introducera välling som även den börjar gå ner för han så snart kan vi sluta med modersmjölksersättningen helt. Ammar ännu 1 gång per dag som jag tänkte sluta så fort den känns helt 100! Igår såg jag att första tanden tittar fram :) Det händer så mycket hela tiden så an nästan inte hänger med själv. Det är verkligen superskoj att se hur ens barn växer sig större för varje dag som går! Men ibland vill man bara stann tiden, bara för en lite stund :)
Här kommer lite bilder från den senaste tiden ♥


































Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis till Benjamin på sin 6-månadersdag! :) Tänk vad tiden flyger iväg.. det var ju nyss du och jag satt på myggan med våra stora magar och läääängtade efter våra små! :)

2010-03-08 @ 19:24:55
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0