Utan vatten

Vi är utan vatten idag . . nåt rör har gått sönder här brevid oss som dom håller på att laga just nu. Hoppas det är fixat till kvällen, vill ju som jätte gärna ta en dusch sen & så är det bad dag för gossen också! Jaa annars så myser vi på här på hemma fronten bara. Har lite träningsvärk i ben & rumpa efter gårdagens träning men har inte så ont så att jag inte kan träna idag! :) På tal om annat jag tror jag håller på att bli skallig .. jag tappar jätte mycket hår just nu så jag tog å läste på nätet att det kan med hormonerna å göra nu i samband med graviditet & amning. Hoppas att det blir bättre snart bara . . Och på tal om hår så har jag planer på att bli ljushårig till sommaren :) Vill ju det annars också varje år men tänkte jag skulle börja i tid & göra det lite pö om pö i stälet för att slita sönder håret helt på en gång ;) Ett lite sommar projekt för mig :) Ska prata med frisören och se vad hon säger!

Nåväl nu vaknade gossen så nu måste jag gå . . Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0