Spontanitet

Hejsan alla . . . Denna lördag har jag & Benjamin varit ensamma hemma och vi har roat oss med att promenera ute :) Tvättat tvätt & vikt tvätt, diskat & kokat nappflaskor, lekt & gosat, gossen har fått mer morotspure smakis :) Nu tar gossen en nap och jag passar på att läsa lite vid datorn . . . Druckit en kopp chai té & ätit upp resten av mina noblesse choklad! Tänkte hinna läsa lite tidning också innan han vaknar. Idag ska syster sova över hos oss & så ringde en vän och frågde ifall vi ville titta film ikväll . .  sådär spontat - det gillar jag :) Näe hörrni nu ska jag ta och läsa den där tidningen . . Hoppas ni får en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Jadu jag ger ännu bara smakisar, blir väl ett par teskedar åt gången.. men har inte direkt ökat på något. Tänkte börja nu när hon är 6 månader med lite större portioner :) Tycker Benjamin det är gott med mat? Frida äter allt med god aptit, jag hoppas det håller i sig :) Jag tänkte vi kan bestämma en dag att ses, vill ni komma hit eller ska jag komma till er? :) Kramar

2010-01-16 @ 20:05:13
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0