Måndag 25 januari

Nu är helgen slut & det är måndag å ny vecka igen, januaris sista faktiskt! Jag & Benjamin ska vara vovvevakt  till dom stora vovvarna hemma hos mina föräldrar till på onsdag så vi är här just nu :) Måste bara få skryta lite om hur bra gossen har sovit dom senaste nätterna. Från att ha sovit jätte oroligt, vaknat flera flera ggr, börjat gråta & vaknat för mat så sover han numera helt lugnt & utan mat, vaknar kanske 1-2 ggr för att han tappat nappen & vill ha den. Tror nog att krämen som vi fick på recept har hjälpt otroligt mkt, ni vet inte så kul när det kliar i kroppen. Och så har jag börjat ge lite gröt på kvällen i stället för morgonen & så får han ännu välling på det så säkert därför han klarar sig hela natten utan mat! Känns så skönt för när han sover bra så sover även mamma bra :) Får hoppas att det håller i sig bara . . .

Benjamin har ju fått smaka på potatis m majs som han absolut inte tyckte om så den lägger vi på hyllan ett tag & testar igen lite senare. Tänkte jag skulle ge honom en smakis av något annat, har ni några förslag? Potatis m morot kanske? Nåväl hursomhaver i veckan ska sovrummet fixas . . alltså möbleras om och så ska fotoramar hängas upp, nya sängkläder ska på plats aaa det kommer bli så mysigt ( hoppas jag alla fall ) . . ni får se före & efter bild sen! Nu ska jag släppa ut vovvarna på bakgården! Hej så länge . . .


Kommentarer
Postat av: Josse

Prova potatis och palsternacka, eller bara palsternacka! Det är smaskens! :)

2010-01-25 @ 20:29:06
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0