Godmorgon söndag

Fast som vanligt så är det ju nästan dag när jag säger godmorgon :) Idag är det söndag och vi har klivit upp kring 9 men hade lugnt kunnat sova några timmar till men älskade Benjamin var pigg som en lärka så det var bara att gå upp! :) Sov ju otroligt dåligt och lite förrförra natten men kan ju ta en powernap under dagen då gossen också tar sin nap. Det har redan hunnit bli 3 januari 2010 . . tänk vad året 2009 gick fort. Kommer en liten resume över året här senare idag. Dagens planer är att rycka tag i mig själv och börja träna igen. Har ju varit så otroligt lat och bara käkat massa gotta som alltid varje år kring julen. Men nu är jag less på det för nu är det nya året här så nu tar jag tag med nya krafter :) Har plockat bort julen också igår . . blev less har dock granen kvar ännu men den ska väck i dag! Blir nog en promenad eller två med vagnen lite senare nu när det inte är så kallt ute. Å såå ska jag koka morötter som ska mosas och portioneras å in i frysen. Har ju gett gossen morötter två ggr nu och han verkar då tycka om det . . igår ville han nästan äta upp hela skeden såg det ut som :) Bra att det smakar! Och så ska det mysas för fulla muggar här hemma med gossen. På tisdag har vi tid på bvc igen och som vanligt så ska det bli spännande att se hur mkt han vuxit :)

Näe nu ska gossen få på sig lite kläder och så ska vi hitta på nåt skojsigt!
Trevlig söndag på er alla . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0