Godmorgon söndag

Godmorgon goomorron! Har ni sovit gott? Det har jag för jag har fått sova många många timmar igen :) Skönt! Dessvärre har jag börjat prata i sömnen igen . . Vet inte riktigt varför hade ett uppehåll under graviditeten & kan inte minnas att jag pratat i sömnen då alls men så nu har det börjat igen. Undrar om det kan ha nånting med och göra att man är så trött eller kanske beror det på stress? Nåväl är ensammen vaken just nu . . gossen & älskling sover fortfarande dom sömntutorna :) Fast lite skönt är det att få lite ensamtid såhär på morgonen även om det bara är för en liten stund! Ska ta och titta klart Melrose place som går på trean just nu & hämta en till kopp kaffe.

Föresten visst är det skönt när kylan släppt lite . . bara -6 hos oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0