Kvällsblogg från sängen

 . . Ligger här uppe i sängen å bloggar . . Väntar på att Privat practise ska börja. Benjamin ligger o sover sen nästan en timme tillbaka och J är på hockeyträning. Guud vad det var krångligt att få gossen att somna ikväll . . o jaa några nätter på raken tycker jag. Inte på tal om att man kan lägga honom i sängen o att han ska somna själv utan nu är det "somna i famnen" som gäller .. och i famnen ligger han o sprattlar & gnyr! Jaa kan ju vara all´utslag som han har som är besvärande just nu, han ser ju förhemsk ut runt munnen stackaren :( Hoppas hoppas hoppas verkligen att det blir bättre snart! Idag fick jag föresten hem väggordet som jag tänkt fixa upp på väggen imorgon :) Den är riktigt fin. Nåväl nu började mitt program!

Gonatt sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0