Hola alla ..

Så var helgen över . . igen . . & nu är det minsann första dagen i februari!:) Dom senaste dagarna har vi bara softat på hemmaplan och tagit det lugnt. Sambon har tillfrisknat vilket känns skönt och jag å gossen har inte drabbats av nå kräksjuka så det är ju ett stort plus i kanten :) Idag har vi tagit en promenad runt byn så vi har fått i oss lite friks luft vilket var välbehövligt! Nu har J åkt & hämtat kinese food, ska bli mäkta gott var ett tag sen sist! Senare ikväll är det dags för träning för min del, haft ett litet uppehåll igen . . 
 Imorgon är det bvc besök på schemat igen, mätning & vägning av gossen, ska bli kul. Men han ska även få sin 5 månaders vaccin som en 5 månadersdags present vilket är mindre kul. Hoppas bara det ska gå bra . .

Annars så har jag planer på att anmäla mig som arbetssökande inom kort & kanske diskutera lite om det kanske finns någon utbildning/kurs som jag skulle kunna gå. För ett jobb räknar jag med att inte få på engång! Nåväl ska ta och vänta på J och maten nu . . men ni får ha en så bra första februari! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0