Härliga väder

Hejsan alla .. nu är jag frisk :) Hade bara en dags maginfluensa som tur var men magen är inte riktigt síg själv ännu heller, men det kommer väl så småningom! Det har varit nåt så otroligt fint väder ute dom senaste dagarna men eftersom jag blev sjuk så har jag inte varit ut något. Men idag tog vi en härlig långprommis jag, gossen & Daisy! :) Helt lovely & till och med fåglarna sjöng! Annars så har jag laddat upp i frysen med potatis&palsternacka åt gossen som han så mkt tycker om :) tvättat kläder & hängt upp på tork, dammsugit o ja plockat undan lite. På tal om annat så tror jag att det inte är så himla länge kvar tills Benjamin börjar ta sig framåt . . när han ligger på soffan så får man verkligen hålla ett öga på han så han inte rullar ner, för jo han har börjat surra & rulla mycket. Lyfter upp rumpan å försöker krypa men än så är inte huvudet riktigt med! Snart så . . . .  Prata & skratta gör han mest hela dagarna och ibland låter det helt ärligt som att han säger något, inte för att jag tror han gör det riktigt ännu men det låter så ialf :) Våran lilla älskling ♥

Här kommer lite bilder från flera veckor tillbaka som jag först nu fått in på datorn ;)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0