Spårlöst försvunnen

Alltså våran kamera är spårlöst försvunnen & jag hittar den ingenstans  . . . suck suck suck, jag som ville fota min nya frilla & visa till er! Hoppas den dyker upp snart, brukar ju som göra det när man inte letar efter den nåmera. Helgen har gått i lugnets tecken som vanligt, igår hade jag min godis dag & gott var det, kollade "Titta vem som snackar nu" & CSI Miami sen var det nanna kudde för min del! Idag har jag pysslat med gossen, varit ute med föräldrarnas vovvar, tränat lite, ätit o sånt . . Är hemma för tillfället, ska bada gossen & så har jag diskat nappflaskor o kokat dom så nu är dom rena. Ska åka tillbaka på nån timme & sen är det dags att ta ut vovvarna på sista kisserunda innan natten! Idag sover även älskling och våra egna vovvar där . . Bonus och Daisy har fått springa lös på bakgården ( där det är stängslat ) och dom blev mer eller mindre chockade när jag lämnade dom ute ensammens . . Gud va härligt om man kunde göra så hemma också, bara öppna dörren & släppa ut dom utan att behöva oroa sig att dom springer runt halva byn ;) Nåväl ska avrund nu men ska försöka rota fram kameran imorgon så får ni se my new hairdo :) Jag är superduper nöjd!

Kram på er vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0