New Moon

Goddagens alla . . Idag har vi fått sovmorgon i huset & det var verkligen hur skönt som helst! Har vaknat kring 6 varje dag . . . Igår var jag såå trött att det inte blev nån träning & ingen promenad heller. Blev dock piggare till kvällen men bestämde mig för att vila den dagen! Men idag blir det träning, magen, benen, armarna & så ska jag ta en promenad också men vovvarna är det tänkt ialf. Tittade i spegeln idag och det såg ut som att magen blivit plattare . . kan det vara möjligt eller inbilllar jag mig bara ? Har ju ännu lite plutmage, min plan är att den ska vara borta om någon månad!

Sitter och lyssnar på shakiras hips dont lie och sjunger med, Benjamin sitter och ler åt mig i babysitter . . måste ju ha en dö rolig röst juh :) Haha!

Imorgon är det biopremiär för New Moon . . Åh vad jag skulle vilja se den! Älskar älskar verkligen Twillight så tror nog att jag kommer att älska denna också! :) Kommer nog att vara fullsmockat i alla biosalonger. Nå jag får ta o sen den sen när jag hinner!

Nu är det dags för träning här . . Men ni får ha en så bra torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0