Gladfis

Hejsan måndag & ny vecka!
Tidigare ida snöade det lite o jag hoppades för fulla muggar att det skulle stanna kvar men näee det bara regnar ute nu! Uscha va less man kan bli på detta väder. Nåväl dagen har spenderats med mathandling, tagit fram & pyntat granen ( jaja vi är lite tidiga but i don´t care, har mina egna tradtitioner ) och så har jag lagat taos o legat o myst vid soffan. Känns faktiskt härligt att bara ta det lugnt & vara soffpotatis ibland. Är faktiskt igång mestadelarna av dagen även om jag är hemma! Våran gosse har blivit en sån gladfis. Han var ju det redan innan också men nu ler han så fort man bara tittar på han :) & stå tycker han också om, helst hela tiden! :) På onsdag ska han få sina 3 månaders vaccinationer & på torsdag ska jag o J få våra svinunfuensa vaccinationer så vi ska alla bli stuckna denna vecka. Nåväl nu hör jag att dagens avsnitt av Unga mödrar har börjat så jag ska kila iväg och titta på den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0