Fredag & vovvevakt!

Hej hej . . Det har hunnit bli fredag & jag tänkte bara sumera dom senaste dagarna fort innan jag & syster ska åka å få vårat hår klippt! :) På onsdag hade jag tid på MVC för efterkontroll, det såg bra ut & allt hade läkt fint. Pratade om hur förlossningen hade varit och om amningen och så hade jag lite frågor kring epiduralen som jag tog. Benjamin fick cruja bil med pappa under tiden :) På onsdag blev även Benjamin 10 veckor, tiden rusar verkligen och han är så stor redan, ingen liten bebis nåmera utan en stor bebis istället! :) Onsdagkväll & torsdag har jag satti upp julpynt så nu är det jul i vårt hus :) Fattas bara granen men den kommer först om några veckor! Idag är jag här hemma hos mina föräldrar med Benjamin & syster . . ska vara vovve vakt i en vecka. Kommer nog att gå fin fint. Blir mkt promenader i veckan då jag tagit med mig vagnen, ska gå hem i stället för att åka bil eller köra bil. Min bil är ju sönder så det går inte att köra med den ändå . . Nåväl det är bara bra, får jag mycket motion! :) Nu ska jag ta och avrunda här men jag återkommer imorgon igen & med bild på hur håret blev.

Ni får ha en så trevlig fredagskväll & helg!
Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Apan

10 veckor? Tiden går så himla fort. Vad drar han för klädstorlek nu då? Är det 62 eller 68?

2009-11-16 @ 19:25:00
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: Apan

Aha, kan han fortfarande ha 62.Vad bra, då vet jag. Har glömt bort hur fort de växer.

2009-11-17 @ 08:32:16
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0