Fars dag!

Gokväll!
Idag har vi firat "våran" första farsdag här hemma med grattiskort & prinsesstårta! Dagen i ära så hade Benjamin på sig den fina nya tröjan, så stilig han var! :) Vi har även varit hem till mina föräldrar & fikat paj och ätit pizza. Nu har det hunnit bli kväll och om ett tag så ska jag & Benjamin hoppa i duschen. Får se om han tycker om det lika mycket som att bada. Nåväl helgen har varit lugn, på fredagkväll fick vi besök av vänner, lördagen var vi bara hemma förutom en snabbis till affären för att köpa gotta. Mmm så bra gick det med mitt beslut om att sluta snaska i mig massa godis. Men idag vägde jag mig hos päronen & jag har gått upp igen så nu beslutade jag mig för att verkligen fullfölja det hela. Neej ska inte banta utan bara sluta äta så mkt godis om veckorna och få igång träningen! Känner mig rätt så peppad ändå. Det var ju vid denna tid förra året som jag beslutade mig för att träna & komma i form men sen fick vi reda på att jag var gravid så det blev inget utav det :) Börjar om från början nu i stället! :) Ne ska vä ta & avrunda nu men först slänger jag upp några bilder på gossen från veckan som varit!

God natt alla . . .  



Fin på farsdag!


Vissar upp sina nya fina tossar!


Tränar lite på morgonen



Va roligt man kan ha det :)


Pappa busar med mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0