En liten lista! :)

Fann denna lista hos Josefin men har sett den även på andra bloggar! Så inte vill jag väl vara sämre, så jag gör den också! :) Haha

När fick du reda på att du var gravid?
2 Januari -09

Blev det en chock?
Nej, kände på mig att jag var det :)

Hur gammal var du då?
21 år

Hade du mycket halsbränna?
Hade ingen halsbränna alls

Spydde du mycket?
Spydde ingenting :)


Hade du mycket foglossning?
Inget där heller :)

Ditt sf-mått som störst?
36cm


Har du fått bristningar?
Lite grann

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Innerstinne så gissade jag på pojke men velade fram & tillbaka hela tiden :)


Vad hoppades du på?
Ett frisk & välmående liten bebis!

Gick du över tiden?
Jo 9 dagar, eller han föddes på 9 dagen

Födde du för tidigt?
Nope!

Hur var förlossningen?
Den var fantastisk även om jag just då när jag hade som mest ont inte ville vara med nåmer :) Tyckte det gick fort, trodde först att det skulle ta jätte länge men efter 10 timmar & 49 minuter så kom han till världen våran älskling ♥

Blev du sydd?
Jo det blev jag

Dragen med sugklocka?
Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag, min älskling, min barmorska, en uska, en till barnmorska & såklart Benjamin tillslut :)

Hade du någon nära med dig?
Ja min älskling

Vilket sjukhus födde du på?
Sunderby sjukhus

Hur stor var bebisen?
Han vägde 3760gram & var 51cm lång

Vad fick den heta?
Anders Benjamin

Var allting värt det?
Ja det var det verkligen! :)

Vill du ha fler barn?
Det vill jag, nån dag i framtiden!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! Det är ju det underbaraste man kan vara med om! Härlig lista den måste jag nästan låna med mig också :) Kram

2009-11-27 @ 19:07:34
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0