Återfunnen

Hittade kameran igår, där vi förvarar hundmaten, under några tröjor! ;)
Så ska fota håret idag så får ni se imorgon, åker nog inte hem idag & har inte med mig kamera sladden! Ska fota gossen i sin nya overall också. Den är något stor ännu men han växer ju så fort så för stor kommer den inte vara alltför länge:) Idag är det måndag & ny vecka . . Och det är rent ut sagt skit väder ute, regnar & är riktigt blaskigt. All snö har nästan försvunnit, hmm jag som trodde vintern kommit på riktigt nu! Nå får hoppas på att det kommer mer snö snart & att det slutar regna blask. Igår hade gossen lite av en skrik kväll, han somnade och vaknade o skrek, somnade o vaknade o skrek . . några gånger. Misstänker att han drömde mardrömmar .. men kan dom drömma mardrömmar när dom är så små eller är det dagens alla intryck som upplevs under natten? Hursomhelst så var det inge kul för han, man såg hur ledsen han var!:( Men sen somnade han i min famn & jag la honom sen i sängen å då vaknade han inte o skrek mer utan sov lugnt o stilla! ♥ Mitt lilla lillhjärta!

Nu ska jag kika runt lite på nätet, sen ska jag joina min älsklingar i soffan!
Trevlig måndag önskar jag er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0