Vilken helg!

Det var utlovat varmt till hela helgen men inte tycker jag det har varit så himla varmt, kanske tidvis men det har blåst kalla vindar från havet. Både igår och idag har jag ätit hos mina föräldrar & det blev lax med ny potatis "dopp i kopp" & sallad. Idag åt vi resten som blev över från igår. . jätte gott var det! Fick även i mig lite morsdags tårta eller rättare sagt tre bitar så nu behövs det inge mer kan jag då säga! ;=)
Sprang även in på ikea igår och köpte en hylla + lite små grejer till sovrummet. Det har ekat tomt på vägarna då jag plockat bort tavlorna som var och lagt dom i vardagsrummet i stället. Eftersom vi har ett grått grått sovrum så tänkte jag piffa upp det med lite rosa detaljer lite här och var, inget överdrivet men lite grann. Något som jag inte tror älskling har något emot då vi annars inte har nå typiska tjej färger i resten av huset, förutom toan som också går i rosa blommors tecken! :=) Söndag har det hunnit bli och idag ska vi få planterat dom där buskarna som blev köpta i fredags . . annars är det inget planerat, bara ta det lugnt!

Hoppas ni alla haft en varm och underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Josse

Lät ju som en trevlig helg! Igår när jag vaknade blev jag jättebesviken för det var ju mulet men så klarnade det ju upp och sen tycker jag helgen varit toppen :) Blåst har det ju däremot gjort, lite jobbigt för när vi åt middag ikväll höll allt på att blåsa bort haha.



Kram J

2009-05-31 @ 19:55:41
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Vi har haft super varmt vi :) Speciellt igår, dock blåste de. Men det var varma och hääärliga vindar :)

2009-06-01 @ 07:27:01
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0