Positiva tankar

Ska verkligen försöka tänka positiva tankar. För mitt hjärta klarar inte av något negativt just nu!

God morgon föresten . .  ovanstående mening är inget jag vill dela med mig av mer än just det som står där, hoppas ni har förstående för det! Idag har vi grått & mulet vilket känns helt okej då jag tänkte pyssla med lite hemmasysslor idag. Kanske även åker in till stan idag en sväng, finns lite små grejer ännu som jag vill få köpt, till bebisen alltså! :) Nu ska jag ta mig ett glas jordgubbs juice som smakar jätte gott och så ska jag börja dammsuga bort lite dammråttor!

Hoppas ni får en bra torsdag! 


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har inge direkt planerat så kom förbi kalix om du har tid! :) Skulle vara skoj det! Jo idag är det mulet så vi gör också lite hemmasysslor, men det är ju iaf hyffsad sommarvärme motför förra veckan då kändes det som höst haha. Kram!

2009-07-16 @ 11:45:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0