Film mys

Har varit till stan en sväng ändå. Blev sugen på att hyra film, blev en komedi & en rysare som jag ska se med syster! :) Åkte även samtidigt o storhandlade så slipper jag det imorgon. Hoppas bara den där åskan inte kommer hit nu när vi ska se film . . det är ganska mörka moln på himlen & jag tror att jag minsann hörde det mullra lite för ett tag sen. Brukar annars tycka det är mysigt med åska men nu vill jag ju så gärna se film så vill inte ha hit den nu ;)

Bebisen sparkar på i magen som bara den och tror nog att han börjar vara lite hungrig, för det är jag så då måste ju han också vara det! :) Nu ska jag ta och gå ner o bre några mackor och sen blir det film & godis mys!



Kommentarer
Postat av: Josse

Hejhej! Har du tid att komma till kalix imorgon? Jag ska på mvc kl 13.30 men den lär gå fort för jag ska typ bara hämta lite papper och sånt tror jag. Men om du skulle kunna komma kring 14 tiden så går vi och fikar? :) Kram!

2009-07-28 @ 16:50:16
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0