Mer snö

Jodå det kommer bara mer och mer snö varje dag & det verkar inte sluta någon gång snart heller.
Idag på promenaden så såg jag inte ens hela vägen för det kom så mkt & så tät snö, nåja vi tog oss fram ändå! :)
Igår var det söndag och veckans vilodag,  men det blev inte mkt vila då jag var och hjälpte till på ett 6års kalas istället.
På kvällen kollade vi film, Walk the line & filmen om Jerry lee lewis liv. Kan verkligen rekomendera er att se båda två. Dom var verkligen jätte bra!
Idag har jag hunnit göra lite typiska hemma sysslor så som tvätta kläder & laga lunch,  det blev mexicanasoppa idag och det var gott men vi har ätit ganska mkt av det på sistone så man kanske skulle ta nån annan soppa emellanåt så man inte ledsnar. Ska även skicka in en jobb ansökan & sitta o greja med cv som jag helst undviker att göra men ett jobb behöver jag ju så bara att bita ihop!
På lördag är det alla <3 -dag och då tänkte vi äta lite gott och mysa här hemma. Mys är ju aldrig fel! :)

Va ska ni göra på alla hjärtans dag?



Såhär mkt snö har vi utanför vårt köksfönster & baksidan




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0