En mkt och göra helg

Måndag och vardag igen och solen lyser så fint ute!
Det var lika fint ute igår, dock lite kallt kanske men vad gör det när solen skiner.
Man får sådana vår feelings och bara längtar efter sommaren ännu mer :)
Ihelg har syster och brorsonen sovit över och det har varit full rulle mest hela tiden.
Jo det är ju så att man måste aktivera dom heela tiden för annars får man höra att det är "tråkigt & vi har ingenting att göra" . . så igår kväll var då min hjärna helt slut av allt tänkande och svarande på miljoner frågor! :P
Grillade korv gjorde vi också hemma hos mina föräldrar i grillkåtan och gott var det kan jag lova.
Var så länge sen sist. Nu när solen börjat komma fram mer och mer så hoppas jag på en liten skotertur & grilling snarast! Idag kanske det blir en tur på Gallerian, inte för att jag har råd utan följer bara med syster som sällskap.
Ska även kolla igenom alla baby kläder vi fick igår. Mm finns massor med tid för sånt men vill ju så gärna ändå ta en titt! :)


Trevlig måndag på er rara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0