Se det snöar denna lördag!

Heeejsan alla . . .
Hunnit bli lördag redan och även denna vecka gick jätte fort. Veckan har varit riktigt kall BRR men idag är det inte alls kallt kring -2 & så snöar det! :) Igår fick jag låna mina föräldrars bil för att åka till stan och göra lite ärenden. Var lite nervös eftersom dom har en lite större bil men det gick jätte bra och den var skön att köra :) Eftersom vi idag ska till vänner på lite festligheter så passade jag på att köpa nånting "festligt" att ha på mig, blev en lite längre grå topp med paljettet, rikigt snygg enligt mig själv såklart & inte så farligt dyr heller ca 150:- från H&M. Eftersom både jag och älskling ska på festligheter ska lill gossen övernatta hos sin faster. Det blir hans första övernattning & visst är man nervös över att lämna honom till någon annan men jag är helt säker på att allt kommer att gå jättebra! :)

Nåväl nu ska jag ta & äta lite havregrynsgröt till lunch och sen ska jag börja fixa här hemma & packa gossens väska! Hoppas ni får en trevlig lördag mina vänner!
Kram Carita


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0