Ny design

Gjorde om sidan lite.. Inget speciellt egentligen byte bara bakgrunden som var samma som tidigare bara ny färg och gjorde en ny header med nya bilder på våran älskade Benjamin!:) Helt nöjd! Skulle bara vilja ha bilderna mer avancerat på något vis men eftersom jag gör headern på pait så finns det inte så många alternativ. Måste ta och lära mig hur fotoshop fungerar snarast. Nåväl idag har vi inte gjort så mycket, varit en snabbis hos mina föräldrar å så gjort julskinkan färdig för vi äter julmat hemma också. När vi höll på med den så kollar jag ut genom kökfönstret och ser hur något går på vägen . . hinner tänka för mig själv att gud vilken stor hund men det var ju ingen hund utan två renar som var på promenad här vid våran väg :) Inte första gången vi ser dom så nära. Har ju haft renar på våran gård också en vinter. 

Jaa imorgon är det julafton och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig. Kom på att jag äger ingenting rött eller jo en huvtröja men det kan man ju inte ha på julafton. Lite fin får man ju vara :) Ska se vad jag hittar i garderoben å så får jag kompensera med röd juliga naglar i stället! :) Nåväl ska ta och kika runt lite på nätet nu medans gossen sover. 

Kram Carita 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0