Julaftonsveckan

GodMorgon på er alla denna julaftonsvecka!
Helgens festligehet var superskoj & det var så kul att både jag och älskling kunde fara iväg tillsammans :=) Benjamin hade haft det bra hos sin faster & varit så snäll . . så det känns skönt att höra! Igår kom han hem och tyckte minsann att det var i sin rätt att gnälla en hel del. Men det var ju för att han inte fick bajsat, vet inte om han var lite hård i magen eller vad det var men ut kom inte bajset hursomhelst. Så jag fick reta tarmarna lite försiktigt och sen kom det ett stort last och efter det och när han fått i sig ordentligt med mat så var gossen nöjd!:) Idag är det måndag och jag sitter o funderar vad lillgossen ska ha på sig på julafton, vill ju att han ska vara julstilig och söt. Får nog åka förbi affärerna och kolla ifall jag hittar nåt fint. Idag steg vi upp ca 20 i 9 och redan nu tar gossen sin morgon nap . . trötter söten min!♥ På tal om annat nu har vi fått en bärbar så nu kan jag minsann sitta här nere och blogga också . . slipper jag alltid springa upp vilket inte alltid är ett alternativ med bebis då han inte tycker det är så roligt att titta på när mamma sitter framför dumburken ;) Nu kan jag kanske skicka iväg ett inlägg lite oftare alla fall. Nu börjar gossen vakna upp från sin nap så dags att avsluta här but i´ll be back :)


Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0