Skärtorsdag

God morgon alla . .
Väckte alla i huset med ett sms jag fick av en vän, ett påsk kyckling som skrattade som en toka och visade rumpan! ;) riktigt rolig var den men var inte riktigt bered på att den skulle vara så högljud. Nåja slapp fundera hur jag skulle väcka alla! Idag har vi mulet här, solen sken dock lite grann imorse men tror nog inte den tittar fram nåmer idag. Om ett tag ska vi åka till stan och stor handla mat :) något som behövs göras med jämna mellanrum, hoppas det inte är alltför mkt folk i affären bara. Försökte ju ringa mina samtal igår men det var bara upptaget hela tiden. Försökte idag igen men samma sak igen, måste ju vara fel nr eller nåt. Blir så sur på sånt! Äsch nu ska jag inte bekymra mig för det.
Fick första plagget till lillen igår av mina föräldrar som jag visar lite senare:)

Ha en jätte fin dag alla .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0