Morron morron

Solen skiner för fullt ute och jag har sån lust att ta en promenad men har så ont i magen på höger sida när jag spänner mig & rör mig så tror inte det blir nå promis idag :( Näe det har nog inget med bebisen att göra då jag haft såhär före graviditeten. Det kommer & går kan man säga och själv misstänker jag blindtarmen eller att det är något jag ätit som jag inte tål eller att jag är för hård i magen. Borde kolla upp det men är sån som helst inte vill springa hos läkaren & här i stan känns det som att man måste överdriva för att dom ens ska ta en på allvar! Nåja hoppas det går över snart.

Ska nog dra ut en av solstolarna och sätta mig där ett tag och bara njuta av solen o värmen. Ska bara ladda upp med solkräm, har nämligen fått lite rynkors nojjor! ;=) Näe skämtosido men försöker att inte bränna mig som jag gjort tidigare utan försöker få en fin & jämn solbränna som håller iställlet för en rödbränd som flagnar bort på en gång.

Snart ny vecka igen och på tisdag har vi tid till MVC och ska titta till lillhjärtat & lyssna på hjärtljudet. Vi har ju redan fått höra den två gånger tidigare men det är lika härligt varje gång! =)

Hoppas ni får e solig & skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0