Akuten

Som jag skrev så drog jag ut en solstol och satte mig där och drack en kopp god té & lyssnade musik via ipoden. En härlig & lugn stund för mig själv! Men när jag gick in så fick jag jätte ont i magen, mer än tidigare & trodde magen skulle gå itu när jag lyfte upp höger ben. Så jag fick åka in till akuten en sväng där dom tog prover & dom misstänkte att det kunde vara blindtarmen men eftersom den inte brustit så kunde dom inget göra idag. Jag får helt enkelt boka en läkartid imorgon & hoppas på att den inte brister medans jag väntar! Men bort ska den har jag bestämt mig sålänge det inte är nåt annat som spökar! Så ikväll tar jag det väligt lugnt då det gör ont så fort jag rör på mig & spänner mig. Hoppas & ber att jag inte har lika ont imorgon så jag kan följa med syster till gallerian som shopping tipsare! :)

Ha det gott alla så hörs vi mer imorgon!
Kram Carita

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det blir bättre med magen! :)

2009-04-05 @ 19:58:47
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0