Torsdag

Ojj ojj ojj vilket underbart väder! :)
Man blir så glad när det är soligt & fint . . .
Idag ska vi fortsätta kratta gården , guud så lycklig jag är att vi inte har nå träd på "stora" delen av gården skulle bli massvis med löv & jag tycker ju att det vi har nu räcker gott & nog!
Imorgon ska det inhandlas ett party tält & stolsdynor till utemöblerna hoppas jag hittar nå fina, har redan kikat lite och vet på ett ungerfär vad jag söker. Huset även den måste städas lite grann helst innan lördagen då vänner ska komma & grilla hit till oss, inte kul om allt är upp & ner! ;)
Imorgon är det fredag och det betyder heeeelg, sitter och hoppas på jätte fint väder så man kanske kan sola lite. Vart en sväng till Life idag & köpte Maxosol. Har ätit Beta+ nu i en mån så tänkte att jag testar dom här nu under resten av sommaren så får vi se om det blir nå bättre skydd & bättre färg.




Har även köpt lite smått & gott hit till hemmet , vad det är får ni sen senare! :)


Kommentarer
Postat av: Arianne

Jag äter också beta+ och har aldrig provat maxosol och tänkte därför höra vad du tycker om dem? Om du skulle välja mellan beta och maxosol, vilka skulle du då välja?

2011-05-18 @ 22:51:30
URL: http://tralllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0