Officiellt orange hårig

Igår la jag i första avfärgningen & nu är jag officiellt orange hårig :P
Tänke köra "hatt dag" idag men så testade jag och insåg att man ser fula färgen ändå så lika och visa hela skallen! Förhoppningsvis så förstår människor att detta inte är den slutliga färgen jag ska ha . .
Ville ju gärna lägga i andra idag men vågar inte riktigt då det är otursdag, jäkla kunde den inte ha kommit nån annan dag istället ;)
Hursomhelst så är det fint väder idag, lite blåsigt dock men man överlever. Hörde att sommaren kommer sent i år och det stämmer nog riktigt bra det!
Finns massor som ska påbörjas & göras u nuläget och som toppen i allt så måste vi klippa gräset, börjar se ut som amazonas djungel på bakgården snart ;)
Näe tror jag ska äta min lunch redan nu, är jätte hungrig!

So long . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0