Lovely friday

Härliga helg välkommen . . .
Fast jag har ju helg varje dag ;) Är redan på säsong 2 av SATC & jag ääälskar serien!
Har ännu inte sett filmen men förhoppningsvis snart .
Idag hade jag planerat att klippa gräset men som jag spåde så började det regna så det blir uppskjutet till imorgon, om det nu inte regnar då också!
Imorgon blir det kanske lite festligheter, inte helt 100% ännu men det skulle vara kul bland den tråkiga vardagen:)
Blir ingen dagens idag då jag bara sitter här i jeans & tjocktröja och inte känner mig så foto vänlig ;)
Börjar bli dags att rasta vovvarna nu . . sitter hundvakt hos föräldrarna för tillfället!

Happy freakin friday! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0