Gomorgon morronpigg

Idag har vi vaknat klockan 6.00 prick och då fick gossen lite välling. Hoppades att han skulle somna om men icket så nu sitter vi här nere :) Måste bara få säga att hålla ut med träningen även om det känns vemodigt & som att det känns att ingenting händer å man bara står å stampar på samma ställe är det bästa jag gjort. Man ser verkligen resultat, kanske små ännu & sånt som ingen annan någonsin skulle lägga märke till men man själv gör det & man blir bara så glad! :) Det är nog första gången i mitt liv som jag verkligen har tagit träningen på allvar och det känns kul & stolt över mig själv är jag :)

På tal om lite andra kuligheter, nästa vecka åker jag till Hanna gumman och firar hennes 23 års dag :) Åhh det ska verkligen bli super skoj då det var över 2 år sen som vi partade ihop hon å jag! Vi pratade igår i telefon & blickade tillbaka till tiden då vi tonåringar å allt roligt som man fick uppleva å se ;) Haha!

Nåväl nu börjar magen skrika efter mat så ska väl ta å äta lite frukost nu!
Önskar er en toppen torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0