Dagarna som gått

Gokväll på sista dagen för denna vecka . .
Veckan har gått i rasande fart som vanligt & jag har spenderat den som jag vanligtvis gör. Mkt mys med Benjamin, vardagssysslor, mkt springande/promenerande med Bonus! Han verkar tycka det är så kul & så får han göra av med massa terrier energi! ;) I lördags var det rally premiär för mig och Benjamin. Vi var och hejade på pappa J som körde :) Efter tävlingen fick även jag åka en runda, det var skoj! :) Idag har jag varit ute på spring runda med Bonus i det vackra vädret, så himla härligt & varmt. Senare for jag en sväng till S och hjälpte till att dra bort lite lister så dom kan sätta nya tapeter sen :) Resten av dagen har jag bara varit eller har ju tvättat lite kläder men annars inte så mkt mer. På rallyt så tog gossens faster bilder på honom och en av dom blev så himla bra så det blir en förstoring av den på väggen :) Riktigt fin är den . . .




Nu sitter jag å väntar på att filmen "Kärleken checkar in" med Jlo ska börja . . sett den många ggr förr men den är ganska bra så jag har inget emot att se den en gång till. Nåväl inte så mkt mer att skriva just nu börjar faktiskt känna mig lite trött. Frisk luft gör under för sömnen ;)
Jo tror nog jag ska vårstäda i veckan, eller är det för tidigt för det ännu? Nää inte är de det! Är så himla less på allt mörkt mörkt mörkt, vill ha vår vår vår :=)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men såååå jädrans söt han är :D

2010-03-22 @ 18:20:32
URL: http://hannskis.blogg.se/
Postat av: Carita

Thanks gumman :) Visst é han :)

2010-03-23 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0