Nu är det dags för fredagsmys!

Aaa det är det väl :)
Idag har vi hälsat på hos mina föräldrar, hos J´s fammo & så har vi varit till stan och handlat lite gotta. När vi kom hem så hämtade älskling in posten och vad hittade vi inte där om Benjamins goboken paket som jag undrat vars den håller hus och bilderna som jag framkallade i onsdags! Det kallar jag för bra & snabb leverans! Tummen upp för Extrafilm.se . . . Framkallade nästan 300 bilder på gossen och så fick dom alla en vit ram, mycket nöjd är jag! Så imorgon tänkte jag gå igenom dom å se vilka som ska i hans baby bok och vilka som ska ges till släkt och sen ska resten i fotoalbum :) Nu tänkte jag äta min chokladmousse och sen läsa min Hem ljuva hem tidning!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll.
Kram Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0