Dagarna som gått

GodMorgon torsdag!
Tänkte bara skriva lite kort innan vi måste iväg på bvc med gossen :) Dagarna har gått fort och snart är det helg igen, härligt! I måndags märkte jag att ett födelsemärke som som ändrat färg så igår var jag till vårdcentralen och bokade in en op tid för att ta bort dom. Ska även samtidigt ta bort den som jag har i ögonbrynet & hårfästet dom är bara i vägen. Har ju tänkt ringa o boka tid för och ta bort dom i jaa några år men eftersom jag nu blev illa tvungen så är det ju lika och ta dom samtidigt! Annars så har vi inte gjort så himla mkt som vanligt :) Promenerat ute nu när det inte är så ruskit kallt . . tränat, myst, lagat mat & kollat tv. Joo framkallade även bilderna igår som jag tänkt göra hur länge som helst. Igårkväll var det premiär för Room service, den är ju bara såå bra älskar inrednings program! :) Åhh om jag också skulle kunna jobba med det så skulle jag vara mer än överlycklig ;) Fick även hem panduro katalogen och efter att ha bläddrat igenom den så fick jag en miljon ideer Å sån inspiration :) voi voi smör smör!

Nå ska ta mig en till kopp kaffe & äta lite frukost sen måste gossen få kläder på sig!
Tingeling
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0