Barn matstol

Nu igår invigde vi barn matstolen för första gången & han sitter ju riktigt bra i den :) Måste bara byta dynan eftersom den är ganska tajt och så finna det inge hål för bältet! Idag fick gossen smaka på potatis igen och det var verkligen ingen hit . . han fick kväljning efter kväljning och grimaser i massor men ändå så gapade han varje gång man skulle ge mer :) Nåväl kanske bättre lycka imorgon!

Har egentligen inte så himla mkt att skriva just nu mer än att jag planerar att möblera om i sovrummet. Mmm har hittat massa fint på PanduroHobby och har så mkt ideer att jag spricker snart ;) Måste få utlopp med min kreativsa sida m man säger så :) Haha!

Näe nu ska jag kila ner och titta film men först lite foton från förra & denna vecka . . .

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0