Vackra söndag

Gomorgon alla . . .
I vårat hus har vi varit vakna redan i 1 timma & nu har lilleman ätnligen fått bajsa! Ringde akuten igår men dom sa att det inte finns så mkt att göra, finns inget dom kan ge till så små så det blev massa massage, mycket plommonpure, vatten å alvedon för smärtan. Det hjälpte ju till slut o nu får han inge burkmat/gröt förräns magen kommit igång ordentligt! Idag är vi ensamma hemma igen, J har åkt till en rallytävling. Vi ska mest troligt ta en promenad i det härliga soliga vädret, kan behöva lite fresh air :) Och senare blir det nog träning för min del igen. Har jag beslutat mig att komma i form till "beach" 2010 så då ska jag banemig göra det också. Kanske även bättre form än innan graviditeten ;) Varit lite ont om bilder märker jag . . men kameran krånglar utav bara den, funkar när jag sätter i nyladdade batterier men sen när den står ett litet tag så  funkar den inte igen så jag har inte orkat hålla på med den. Men det börjar ju bli dags att få in lite nya bilder så får ta mig i kragen :) På tal om annat så har jag sån besluts ångest för om jag ska klippa håret kortare eller inte . . det är riktigt slitet i topparna & så är jag faktiskt sugen på kortare hår igen, halvlångt nåt sånt men det tar ju ett tag o få det långt igen! Men ljushårig till sommaren ska jag bli, det är redan bestämt! :) Vilka problem vi tjejer kan ha ;) Nu ska jag slänga ihop nå frukost åt mig själv . . .


Föresten har glömt säga att Benjamin vänt sig om på mage nu några gånger! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi jasså har vi det, IKEA ;D



Stackars benjamin som fått ha ont i magen, Fridas mage blev lite knas nu när hon börjat äta lite mer.. men gjorde katrinplommonpuré och det satte fart fort hihi.

2010-02-07 @ 19:04:37
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0