Goodmorning sunday

Godmorgon alla . . Har ni sovit bra? Jag har sovit som en liten prinsessa hela natten :) inte behövt kliva upp en enda gång för att varken mata gossen eller ge nappen! Han är nämligen hos sin faster i kalix & sover över så mamma & pappa fick en dag för sig själva. Något som jag verkligen behövde. Hur undebar & go han än är och hur mycket jag älskar att vara med honom så behöver även jag ladda batterierna ibland! Så gårdagen spenderades med att göra absolut ingenting,  låg i sängen & tittade på Sex and the City hela dagen/kvällen, inte så pjåkigt :) Men på nån timme så kommer gossen hem och det ska bli skönt, har saknat han massor. Igår satt jag och tänkte att gud va tomt & tråkigt det var innan han kom, det liksom fattades någonting! Våran lilla solstråle :)

På tal om lite annat så kanske kanske jag börjar jobba inom kort, ifall allt går min väg det vill säga! Hoppas, hoppas att jag verkligen har en chans för det skulle göra mig så himla glad & lycklig! Inte för att jag är olycklig nu men ett jobb skulle innebära så mycket positivt för oss, vi kanske äntligen skulle kunna fortsätta med renoveringen, kanske ta en liten tripp någonstans! Jaa nå ni alla får hålla era tummar & tår för våran skull! :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & kika vad som kommer på tv . .
Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Tjej

Hej, läste att du tagit bort födelsemärke som ändrat färg. Jag gjorde samma sak idag - det hade fått en svart/mörk prick i det annars bruna märket. Det var litet men tog bort ändå. Nu väntar jag på svar och jag är verkligen rädd och orolig.



Så jag tänkte höra med dig hur det gått? Har du fått svar? Och hur var din färgförändring och hur stort var märket och placering? Osv.



Tack!

2010-02-22 @ 16:19:54
Postat av: Carita

Hej tjejen! Jag hade likadant som du då, svart prick i mitten av födelsemärket som annars var ljusbrun. Den var på ryggen & var inte så himla stor. Själva operationen av den gick jätte bra o den har läkt bra, dock väntar jag på svar ännu. Dom sa att det skulle ta några veckor. Förstår din oro, blev själv jätte rädd också, men försöker hoppas på det bästa & inte tänka så mkt på det innan jag fått provsvaren! Kram

2010-02-23 @ 13:09:09
Postat av: Tjej

Hej igen!



Så du har inte fått svar än? Tycker det känns så jobbigt att vänta. Uppdatera när du vet är du snäll :) Så återkommer jag med mitt svar också. Till mig sa de att jag skulle ringa dem på vårdcentralen om 7-10 dagar för att höra om det kommit in.



Tycker inte alls om att behöva vänta.



Vad tyckte de när du visade upp den? Var det mest på eget initiativ som den togs bort eller tyckte de att det skulle göras?



Jag håller tummarna för att vi får bra svar! De säger ju att det oftast är helt vanliga orsaker :)



Kram!

2010-02-23 @ 13:35:11
Postat av: Carita

Hej . . nej har inte fått svar ännu men hoppas på att dom ringer snart, annars tar jag & ringer dom! Nå jag ringde & berättade för sjuksköterskan som tyckte jag skulle komma å visa den så då gjorde jag det & efter att hon tittat på den så sa hon att jag får en tid för bortagning av den. Passade på att ta bort två andra samtidigt, som inte ändrat färg. Såklart kan jag skriva sen när jag fått svar :)

2010-02-24 @ 09:55:53
Postat av: Tjej

Till mig sa dem att jag skulle ringa dem, annars ringer de inte upp en. Så jag tycker nog att du gott kan ringa dem och fråga om resultatet har kommit in, kanske har det gjort det men att de bara glömt eller skjutit upp det pga. mycket arbete. Sa de att de skulle ringa dig?

2010-02-24 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0