Lovely fredag!

Hunnit med massor idag känns det som. Morgon promenad med Sofia å Albin och senare promenerade vi till mina föräldrar för att titta på shetisarna :) Har varit till stan å handlat, tvättat kläder, sorterat Benjamins för små bebiskläder i en låda å lagat mat! Kanske inte var så mkt i slutändan ändå när jag tänker efter ;) Haha

I stan handlade jag lite gott gott för ikväll då vi ska se New Moon som jag velat se hur länge som helst. Choklad med blåbär & den nya glassen från Carte D´or . . å en Chic tidning på det också :)
Passade även på att köpa hem en förpackning av den classiska Macaroni and cheese som man alltid ser alla äta i filmer så får se hur den smakar. Hoppas ju på att den ska vara god! :)

Önskar er en riktigt härlig fredag, nu är det busdags med gossen!♥




Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj men sedär. Visste inte att det fanns och köpa macaroni & cheese :P Har som alltid velat veta hur det smakar . Så du får säga sen när du provsmakat den om den var god eller inte :)



Pusss

2010-04-16 @ 17:08:56
URL: http://hannskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0