I feel good

Sovit så bra . . inte drömt något . . Benjamin har sovit så bra igenom hela natten . . Vaknade pigg & utvilad! Så himla skönt. Har varit så trött nu i ca två veckor, så trött att jag knappt orkat gå upp & ännu miindre vara vaken genom dagen. Igår bestämde jag ialf för att ta en lång promenad ( har ju försökt vila knäet som värkt ) å vi gick i ca 1,5h jag & Bonus. Senare promenerade jag med Benjamin till mina föräldrar som bor på andra sidan E-4an! Gårdagens frisk luft gjorde underverk för mig kan jag ju säga :) Idag tror jag minsann att mina löparskor kommer så hoppas på att hinna testa dom lite senare . . spännande spännande! Tror jag minsann aldrig varit så ivrig för ett par skor som man ska svettas i ;) Haha!

Imorgon har vi tid till kyrkan för att gå igenom allt med prästen för lördagens dop. Annars är det inte så mkt mer planerat för morgon dagen. Funderar dock på om jag kanske ska förbi hos frisören o fråga råd på vad jag ska göra härnäst med mitt hår för att få det om jag vill. Vet EXAKT hur jag vill ha det men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga!




God morgon föresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0