Glaaa påsk!

Tänkte bara önska er alla en riktigt glad påsk innan jag loggar ut för natten.
Idag har vi varit till mina päron å grillat lite korv . . å så har Benjamin fått en egen pulka idag som han testkörde på mammas & pappas gård. Gick jätte bra men han såg lite förvånad ut :) Måste låta honom åka en sväng mkt nu innan snön försvinner . . för håller vädret på som det gjort nu i två dagar så är det inte länge kvar tills det är borta helt . . Then it´s a halleluja moment ;) Haha

 Good night, don´t let the bed bugs bite! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej gumman :) Ja, det var så konstigt det där. Började känna mig jätte sjuk men nu mår jag hur bra som helst. Så nog kommer vi på dopet såklart ;)

Jag är förresten i Happis nu. Lasse är i Rantis , han for dit redan i torsdags. Jag ska dit i morgon. Jag var framme så sent i Happis idag så har bara hunnit umgås med mami och papi och imorgon åker jag vid lunch ungefär. Men vi ses ju på dopet ;) Vi måste höras under veckan som kommer och prata om alla detaljer uti dopet åde :)



GLAD PÅSK! PUSSSS

2010-04-02 @ 23:22:27
URL: http://hannskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0