Våran älskling!

Go kväll!
Tänkte skriva lite nu när jag har en stund över, Benjamin är nere med pappa och kollar tv!:) Nog måste jag säga att vi fått en sån lugn & snäll liten gosse, äter, sover & poopar ;) Visst kan han också göra ljud av sig men det är inte så ofta, än sålänge ialf! :) Nu har vi fått igång amningen också, på BB så ville lilleman inte riktigt äta ordentligt men samma dag vi kom hem vände det totalt & nu har han förståt hur man ska göra för att få mat & äter massor. Han är så gooo så man bara vill krama & pussa han hela tiden,våran lilla älskling! ♥ Nätterna har gått jätte bra men han vill inte riktigt sova i sin egna säng eller vagn liggdelen som vi lagt i hans säng. Sängen är ju så stor & han så liten :) Så han har fått sova i sängen med oss & där har han trivts helt utmärkt. Han har ätit kring tolv och så har han sovit genom hela natten, till och med jag vaknade före honom :)
Ska försöka göra hans säng lite mer ombonad & mysig så kanske han börjar trivas i den men å andra sidan så är det så mysigt att ha honom brevid oss också! Imorgon åker vi till kalix på sista läkarkontrollen, eftersom vi åkte hem efter 48 tim så får vi göra den imorgon i stället. Nu ska jag gå ner till mina älsklingar! ♥

Ni får ha det så gott så hörs vi snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0