Inget hänt än sålänge

GodMorgon tisdag 1 september!
Ingen bebis ännu, måntro hur många inlägg jag kommer att få skriva så i ännu? ;)
Känner mig rastlös till max & vet inte riktigt vad jag ska göra utav dom här dagarna. Har fått order att inte springa runt i stora folkmassor pga svinnfluensan, va fasiken ska jag då göra? Kan ju inte städa hela tiden heller ;) Tänkte köpa handsprit igår på apoteket med dom har haft slut på det i nån vecka redan . . Får väl ta en titt i torne i stället. Inatt har jag inte kunnat sova så bra, vaknat flera gånger, gått på toa & snurrat fram och tillbaka i sängen. Haft lite lite ont men inget som kan räknas som värkar. Idag ska jag ialf ta en promenad i förhoppning av att det sätter igång nånting, alltså ordentligt! Nåväl ska väl ta & klä på mig något, kan ju inte springa med morgonrock hela dagen :) Sen ska jag fundera vad jag ska göra idag . . .

Glad tisdag önskar jag er


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men nu får väl ändå lill hjärtat ge upp den trygga magen och ta å komma ut å se världen lite istället ;) hihi. Lycka till igen iaf när det nu än blir :P haha

Pusss

2009-09-01 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0