Hallå nya veckan!

Hejsan alla . .
Så var helgen över och en ny vecka har börjat. Idag är jag och Benjamin ensamma då pappa J har åkt och jobbat, trist :( men jobba måste man ju. Men på torsdag & fredag är han ledig så då får vi låång ledigt i stället! :)
Igårkväll somnade Benjamin redan efter 8 och vaknade inte förrän mellan 1-2 för o äta och sen igen kring 5 och så har han sovit till nästan 8 imorse. Så jag har fått ganska bra med sömn med andra ord. Idag har vi varit på vagn promenad med vovve Bonus och det var riktigt skönt att få lite frisk luft, kanske tar en till promis senare :) Just nu ligger gosse gullet o sover o jag passar på att sitta vid datorn lite. Har beställt massa foton på gossens första tid, lite bilder så jag får klistra i hans baby bok. Ska nog ta och hämta in vovvarna innan hjärtat vaknar.
Hoppas ni fått en bra start på veckan mina vänner! Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan! Jag har fått en ganska bra start på veckan men det är lite jobbigt att vakna kl 7 på morgonen för att fara till skolan;D



MVH//Din syster.

2009-09-14 @ 20:02:01
Postat av: Hanna

Hoppas du också har fått en bra start på veckan mitt hjärta :) Pussa lilla Benji från mig :)

Ring nåndag när du har tid :) Pusspuss / Hanna.R

2009-09-15 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0