GodMorgon Måndag!

Godmorgon Måndag!
Här hos oss har vi strålande sol denna måndag :) Härligt! Är feberfri igen, vet inte riktigt vad det är med min kropp egenligen, febern bara kom & gick. Nej har inte förfrusit brösten och fått mjölkstockning som dom flesta säkert misstänker utan har säkert bara fått nå bacillusk. Nåväl hoppas den nu inte kommer tilllbaka! I veckan kommer jag att vara ensammen med lilla Benjamin då J´s 10 pappa dagar är över & han åker och jobbar, men det kommer säkert att gå finemang :) Igår var han jätte mamig i princip hela dagen & det var nästan bara tissen och min famn som dög & ville absolut inte ligga i sängen. Så nu är vi på jakt efter en bärsele, som underlättar ifall han får fler såna dagar så jag kan göra sånt som måste göras, tex gå ut med vovvarna & laga mat! :) Har hittat en som jag tror vi ska ringa på så hoppas den är kvar, vill helst slippa köpa en ny för dom är ju inte direkt billiga & varför en ny när man kan få en begagnad nästan som ny? well well . . .

Igår beställde jag lite fler foton i större storlek på älsklingen Benjamin som jag ska sätta i ram :) Hoppas dom kommer i veckan. Dom jag beställde tidigare kommer säkert nu i veckan, kanske redan idag :)
Nåväl ska fortsätta här med mitt kanske hörs senare igen!
Ni får ha en toppen måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0