Fredag

Gokväll allihopa!
Inte haft tid att sitta framför datorn förräns nu men så är det ju nuförtiden ;) Idag har vi varit till stan en sväng. Sprang in på H&M jätte fort och kikade runt lite, kom hem med lite bas toppar och söt mössa med matchande fingervantar! :) Fanns ju en hel del fint men som vanligt så började jag vela fram och tillbaka. Nåväl efter H&M åkte vi till ica maxi där jag sprang in fort & köpte det som behövdes. Varför jag springer fort in är för att hinna innan Benjamin ska vakna & vill ha mat. Vill inte ta in honom på nåt galleri eller affär nu när han är så liten och denna jäkla influensa härjar runt. Sen har jag mest fördrivit tiden med att städa lite här hemma och umgås med gossen. Vart även en kort sväng till päronen och fixade til syrrans hår lite inför kvällens disco :) Idag har vi vägt gossen igen eftersom vi väntade ett samtal från BVC och han väger nu 4120gram så visst växer han hela tiden! :) Vill ju gärna mäta honom också men eftersom vi inte ännu får komma in till bvc så vet jag inte när vi får mäta han. Kanske ska göra det hemma för skoj skull, är ju roligt att veta hur lång han har blivit. För ett tag sen testade vi babygymet igen och idag var den faktiskt mkt mer intressant än förra gången vi la han dit. Nu kollade han nyfiket på alla grejer som hängde . . :)


Dagens Benjamin i babygymet med nappen i munnen :)








Nu när höstkylan kommit så åker nya fleecedräkten på :)


Trevlig fredag & helg på er alla! Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad bra att allt går bra! Allt fint här med, ska ut på stan nu och handla lite :) Vad har ni för planer i helgen? Vi ska mest ta det lugnt tror jag :) Kramar

2009-09-19 @ 10:51:48
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0