Dagens läkarbesök

Återbesök hos läkaren i kalix gick jätte bra. Allt såg bra ut och Benjamin hade gått upp i vikt. Vid födseln vägde han 3760gram & när vi åkte hem på fredag så vägde han 3545gram & idag vägde han 3680gram så nog äter han duktigt mammas & pappas lilla gosse! :) Efter besöket åkte vi till mina föräldrar en sväng på kaffe. Dagens besök har gjort att lillemannen sover som en stock nästan hela tiden, vaknar bara upp för att äta, som han föresten har gjort mkt av idag också & så är han vaken i nån minut & ler mot oss sen somnar han igen! :)
Skrev ihop min förlossningsberättelse tidigare idag när Benjamin låg och sov så det kommer upp nångång i veckan. Snart är han en vecka gammal, tiden bokstavligt bara flyger iväg med en liten en . . man vill nästan stanna tiden, så mysigt är det! ♥

Nu ska jag gå ner & se vad pojkarna gör.
Hoppas ni fått en bra start på veckan, det har då jag :)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0