TGIF

GogMorgon fredag!
Idag har vi regn regn och regn ute. Har spöregnat inatt när jag vaknade för att ge gossen mat! Nåväl hoppas det stannar upp ett tag så vi kan ta en promenad, har ju inget regnskydd till vagnen så kan inte gå då det regnar. Idag ska vi iväg & äta på sportbaren med vänner. Det betyder att det är Benjamins första restaurang besök :) Har hört att det ska vara riktigt god mat där! Min nya telefon är jag riktigt nöjd med nu när jag hunnit testa den lite. Tidigare hade jag en samsung som man flipade upp sådär och nu vill mina fingrar göra det helatiden med denna också, fast det går ju inte ;) haha

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske kommer en "kvällens" senare :)
Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0