Rubriktorka

Heeej!
Som jag skrev i tidigare inlägg så har vi varit o köpt en ny mobil åt mig & så har vi varit hos mina föräldrar på kaffe, lagat hamburgers här hemma & bara varit. Lillemannen har sovit jätte mkt idag så nu är han pigg som en lärka! :) Strax kommer min syster hit & gosar med Benjamin. På tal om annat som gjorde mig jätte glad idag, vägde mig hos päronen och nu väger jag 56,9kg vilket beyder att jag har bara 2,9kg kvar till min ursprungliga vikt! =) Och dom kg sitter då runt magen och häcken kan jag tala om ;) Haha näee men är riktigt glad faktiskt, trodde inte att det skulle gå så fort! Skulle ju vilja börja träna lite smått så jag får min mage tillbaka men vet inte riktigt hur snabbt man bör börja träna igen o såå . . men ska ringa min bm imorgon och boka efterkontroll så ska fråga samtidigt! Nu mina vänner måste jag gå ner till gossen igen . . Ni får ha en så trevlig tisdagskväll!

Kram Carita


Kommentarer
Postat av: Josse

Allt bra med mig med! :) Dopet gick jättebra, det var så fint och Frida skötte sig perfekt :D Har ni bestämt när ni ska ha dop?



Man kan börja träna igen när avslaget tagit slut, men man ska vara försiktig med bukmusklerna och bäckenet i början. Men din bm kan säkert ge sig ett bra svar också :D KRAM

2009-10-13 @ 20:31:56
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0